Çocuklara Kardan Adam Kahvaltısı




Merhabalar kar  yağmaya devam ediyor. Okullar da tatil. Madem okula yetişmek için her sabah yaşadığımız harala gürele olmayacak bu yüzden eskiden sıklıkla yaptığım kardan adam kahvaltımızı yapalım dedim. Burada daha önce yayınlamıştım. Ne küçüklermiş o zaman. 

Bu iki günlük tatilde bugün  krep ile hazırlanan kardan adam yaptım. Büyüklü küçüklü krepler yapıp ince uzun kestiğim sosisler ile atkı ve kolları yaptım. Ve pek tabiki gözler ve düğmeler için zeytin parçaları, burun için havuç.


Akşamdan çocukların adlarının yazdığı kardan adam desenli amerikan servislerini hazırladım. Ve süt bardaklarımızı tahta kalemleriyle boyayıp kardan adam yüzü çizdim. Sütü içerken bittikçe aaaa kardan adam eriyoooo diye neşeyle bağırıyorlardı.





Aşağıdaki soframız ise dünden kalan. Krem peynir iki adet küçük ve büyük yuvarlak ekmek parçası, zeytin parçaları, havuç, salam, çörek otu aklınıza ne gelirse. Çocuklarınızın iştahla yiyeceklerinden emin olabilirsiniz.






Süslemeleri yaparken çocuklarınızında fikirlerini alın ve yerleştirme de size yardım etmelerini isteyin. Yarın da tatil var madem hepinize iyi tatiller sağlıklı günler.










                       









Yorumlar

Popüler Yayınlar