Kardan Adamdan Yeniyıl Kahvaltısı




Bugün ne güzel bir gün değilmi 2014 'ün son günü bir kaç saat sonra 2015'e merhaba diyeceğiz Allahın izniyle tabi. Bende bugünün hatırına özel olsun diye sevgili Sevtap Aycı Uçarın bloğundan esinlendim ve bizim bızdıklara bu sabah kardan adamlı kahvaltı tabağı yaptım. Deymeyin keyiflerine. Kafasını bacaklarını hapır hupur yediler :)


Yapımıda çok kolay. Evdeki tost ekmeği tarzı ekmeklerinizden biri büyük biri küçük daireler dilimleyin. Ben üstlerine labne peyniri sürdüm. Havuçun küçük bir parçası ile burun birazı ile atkısını yaptım. Zeytinlerden gözler ve düğmeler, çörek otundan ağız, domatesten şapka, patates kızartması yada yeşil biberden kaollar ve salatalıktan süpürge yaptım.


                                                       Biz keyifle yedik.Size de öneririm :)



Sevtap Aycı Uçar

Yorumlar

Popüler Yayınlar