DIY:Eski Mantar Pano Yenileme



Çocukların geçen sene odalarını yeniledik. Eskimiş bir mantar panomuz vardı hatta resimde gördüğünüz gibi üstündeki mantarlar zamanla kalkmış eskiyip dökülmüştü.


             Fırsat bu fırsat aklımdaki projeyi yaşama geçirmek istedim. Olmazsa olmazdı atardım çok da büyük bir kayıp olmaz bizim için.



                   Öncelikle pano üstündeki eski tüm mantarları spatula ile kazıyıp çıkardım. Daha sonra beyaz akrilik boya ile maviyi karıştırıp bebek mavisi tonu elde ettim ve panonun dış çerçevesini boyadım.


Pano kururken çocukların baş harfleri olan büyük bir E harfi taslağını yazıcıdan çıkarttım. Stencil tekniği ile çalışacağım için harfin iç kısımlarını bir maket bıçağı yardımıyla kestim.


Evdeki eski bir beyaz bez parçasının üstünü ufak pıtpıtlarla boyadım ve E harfinin kumaşa kalıbını çıkarmış oldum.


Kumaşı balkonda kurumaya bıraktım.


Daha sonra boyadığım bez parçasını  spatula yardımıyla gerip çerçeveler içine sıkıştırdım.


Odanın konseptine oldukça uydu. Ve bizim için çok önemli bir parça haline geldi.Yaptığımız işleri üstüne asıp bakmak çok güzel.


Yorumlar

Popüler Yayınlar