Yummy Bez Bebek


Beni takip edenler iyi bilirler. Daha önceki yazımda ilk kez kumaştan bir oyuncak canavar bebek yapma deneyimimden bahsetmiştim. Ve daha bir çok şey yapmak üzere olduğumdan ve bu yüzden takipte kalmanızı rica etmiştim.

Bunun  hemen akabinde oğluma doğum günü süprizi için yaptığım Angry Birds oyuncaklarını yayınladım.Tıklayınız.


Böyle çekilmiş bir kaç foto göndermiştim ablama. O sırada yeğenim de görmüş fotoları keşke teyzem bana da böyle şeyler yapsa demiş. Ablam telefonda bunu anlatır anlatmaz sanırım memleke gitmemizede 1 hafta kalmıştı. Apar topar onun için bir şeyler yapmak istedim. 

Kalıp olarak internette bulduğum bazı sitelerden faydalandım.



İşe başlarken nasıl bir şey olacağı hakkındaki endişemden çok (neticede ilk kez deniyorum) yeğenim Yağmur'un yüzünde doğacak gülücükleri düşündüm.

Ablam Yağmur'un eski giydiği küçüklük eşyalarından bir kaçını bize yollamıştı. Unisex olanları benim çocuklar giysin diye. Bende düşündüm düşündüm sonunda karar verdim. Artık o kullanılmayan eşyalar bu bebek için çok güzel olacaktı. Bu yaptığım bebek hem teyzesiyle ilgili hatıralar barındıracak hem de Yağmurun çocukluğundan gerçek parçalar taşıyacaktı.

Dediğim gibi çok az zamanım vardı ben bu bebeği yaparken hiç fotoğraf çekemedim.


Önce kafanın kalıbını Yağmurun T-shirt olarak kullandığı beyaz bir kumaştan kestim. Tersten boyun kısmı açık olacak şekilde kestikten sonra ters çevirin.
Daha sonra gövdesini yazlık çizgili askılı bodysini kullanarak yaptım.Kafa kısmına elyaf doldurup boyun kısmından gövdeye dikip sabitledim. Sonra kolları ekledim.Boyun bağlantı kısmındaki dikişlerin görünmemesi için bir kurdele kullandım.


Aslında ayakları bir kumaştan kesmek gerekiyordu fakat ben Yağmurun hali hazırda olan eski kilotlu çoraplarını üstten kısaltarak içine elyaf doldurup gövdeye sabitledim.  Sonra yine Yağmurun eski mor eşofmanından uyduruk bir elbise kestim kafama göre kalıp malıp yok sadece uydurdum. En son olarak ayakkabı ve saçları yaptım. Onlar için kalın keçe kumaş kullandım. Düğme ve saç çiçek ve kurdele gibi detayları da yaptıktan sonra ele yüzü düzgün güzel bir bebişim oldu.




Az buz değil boyu da gayet iyi ölçülerde olmuş çünkü çok küçük seviyorum ben.


Yağmura bu hediyeme Yummy bebek ismini oydum. Böyle bir kutu içine koyup hediye paketi yaptım. Memlekete giderken götürmek üzere. Nasıl olmuş?


https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/

Yorumlar

Popüler Yayınlar