Şimşek Mcqueen Temalı Doğum Günümüz


                                    Herkese merhabalar. Yine ben ve yine bir unutkan Ebru klasiği daha. Ediz şu anda altı buçuk yaşında ama ben anaokulunda kutladığımız bu 4 yaş partisiyle ilgili bir post yayınlamadığımı görünce şaşırdım doğrusu. Günler akıp gidiyor ve bazen yetişebilmek zor oluyor doğal olarak.
                         
                                  Aslına bakarsanız bu Ediz'in 2. Şimşek Mcqueen temalı doğum günü oldu. İlk yaş günümüzü yani 1 yaşını kutladığımız doğum günümüzde de bu tema vardı. Tabi çok küçük olduğu için o hiç bir şey hatırlamıyor. 4 yaşına girerken benden Mcqueen temasını istedi. Tabi artık onların istekleri ağır basmalı tema seçimlerinde. He ne kadar gün ve gün istekleri sürekli değişse de :)





                                            Doğum günümüzü anasınıfında kutlayacağımız için arkadaşları için içlerinde şekerleme olan minik hediye şişeleri hazırladım.


       Şeker hamurlu pastaları çok sevmem hem de masraflı oluyorlar. Bu yüzden pastamızın üstünü küçük damalı bayraklar ve Şimşek Mcqueen'in kendisi ile süsledim. Bu bayraklar ve süsler o kadar hoşlarına gittiki hepsi birer tane kapıp evlerine götürmek üzere sakladılar.


Vel hasıl kelam hepimizin güzelliklerle hatırlayacağımız bir doğum günü olmuştu. Ah ah seneler ne çabuk geçiyor.....




https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/

Yorumlar

Popüler Yayınlar