İlk Yardım Bandı İle Oyuncak Ayıyı Tedavi Etmece (Alfabe Oyunu)



    Çocuklar ile bir kaç sene önce yaptığımız bir aktivite. Güzel bir alfabe oyunu. Üzerinde harfler yazan ilk yardım bandajları ile ayıcık üstündeki harfleri eşleştiriyoruz. Harf tanımayı ve oyun oynamayı birleştiren güzel bir aktivite. Gelecek sene MEB artık eğik harflerin kullanılmayacağını ilan etti. Bu bakımdan artık gönül rahatlığıyla normal italik harfleri öğrenebilirler.


Çocuğunuz bandajları ayıcık üstünde yerleştirirken doktor gibi davranabilirler. Büyük harfleri ,küçük harfleri veya hem büyük hem küçük harfleri birbirleriyle eşleştirebilirler.



      Oyunu indirmek için linke tıklayın.

Yükleme linkinde alfabe daha çok sayfada ayrı ayrı verilmiş. Ben hepsini tek bir dosyada toplayıp öyle yazdırmıştım. Bu yüzden belki sizde böyle kullanmak isteyebilirsiniz diye kendi yaptığım dosyanın fotosunu ekliyorum. Güzel aktiviteler......

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com

Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/

Yorumlar

Popüler Yayınlar