Oğluma Doğum Günü Sürprizi Angry Birds Peluş Oyuncakları



Herkese merhabalar tekrar. Sizlere bir kaç gün yazamadım çünkü biz yine ve yeniden ailece çok çok çok hasta olduk. Bu sene hiç olmadığımız kadar hasta olduk artık sinirlerim bozuluyor bu duruma. Bir an önce baharın gelmesini dört gözle bekliyorum. 

Sıra geldi bu gün ki yazıma. Büyük oğlum geçen sene 5 yaşına girerken benden Angry Birds temalı bir doğum günü yapmamı istemişti (Doğum günü görüntülerini de bir ara yayınlarım sonra). Tabi hediyelerini de Angry Birds'lü olan oyuncaklar şeklinde istemesi pek şaşılmayacak durum. Fakat o sıralar daha Angry Birds filmi daha yayınlanmamış ve çocuklar tarafından çok bilinirliği olmadığından hediye bulmak o kadar zor oldu ki. Teyzesi bulabildiğimiz tek oyuncak olan Angry Birds Telepod denen kendi küçücük ama fiyatı pek de o kadar olmayan oyuncağı ben alacağım deyip elimdeki tek seçeneği hemen kaptı. Ama oğlumun gönlünde onların peluş oyuncaklarının yattığını biliyordum. Aradım taradım bulamadım. Yurtdışından baktım. Bulduklarım da ateş pahasıydı. Biliyorum ki bir tane yetmeyecek çünkü o hayalindeki karakterlere evde de oyunu kurup yaşatmak istiyordu. Sonra benden aşağıdaki gibi resimlerini çıkartmamı istedi. Onları boyayıp öyle oynadı bir süre.



                                           Tabi bir anne olarak bu kanıma işledi mi? Eveeeet :) Ben de Canavar Gogo'yu yapmanın gazıyla (burada) şu angry birds'lere de bir el atayım dedim. İlk olarak sarı renk olanı yapmaya koyuldum. Kendimce çıkardığım kalıp ile bir kaç defa kalıbı yanlış dikip söküp tekrar yapmak zorunda kaldım.Eh acemiliğin hakkını verdim yani. Ama yapınca öyle bir hoşuma gitti ki sormayın gitsin. Yapana kadar hiç umudum yoktu hatta bırakacaktım. Bir tanesi bu kadar uğraştırıyorsa diğerlerini kaç günde bitireceğim deyip, deyim yerindeyse  ringe havlu fırlatacaktım. Ama Ediz'in o mutlu yüzünü hayal ettikçe isteğim geri döndü.
                               Peşi sıra Red, Bomba, mavi kuş ve Kral domuzcuğu yaklaşık 1 hafta gibi bir sürede bitirdim. Burada bir parantez açayım 1 hafta gibi bir zamanda yapıldı çünkü edizin evde bulunmadığı zamanlar kısıtlıydı. Bir tanesini yaptıktan sonra işin tekniğini kavradığım için vücutlarını yapmak çok kısa süremi aldı. Uğraştıran sadece ince ayrıntılar oluyor. Bu arada elim alıştıkça aslında ilk başta yaptığım ve gözüme çok güzel gözüken sarı kuşumuz Chuck gözümde Edi Büdü'nün Büdü'süne benzemeye başladı :)


Bu arada resimde görünen kumaş tek bu iş için para harcadığım kumaş oldu çünkü elimde hiiiiç yoktu. Sarı kuş için babamızın kullanmadığı bir T-shirt'ünü, bomba ve mavi için yine eşofman parçalarını (Bu arada aynı eşofman kumaşından yapıldıkları için sanırım canavar Gogo ve mavi akraba oluyorlar:)), domuz için Emirin eski bir şortunu kullandım. 

Tüm kuşları ilmek ilmek dikerken tek hayal ettiğim şey bunları ayrı ayrı paketleyip bir kutuya koymak ve Ediz'in bunları teker teker açarken ki yüzündeki belirecek olan ifade idi. Bu anı hiç unutmamak için kameraya almaya karar verdim. Hepsini bir güzel paketleyip odasında yatağının üstüne bıraktım ve okul dönüşünü beklemeye koyuldum. Bu arada unutmadan ekleyeyim aradan 1 sene geçti ve o gün Ediz'in 6. doğum günü artık.VE İŞTE O AN!





Görüldüğü üzere odamızdaki nevresim takımı ve çerçevelerimiz bile Angry Birds'lü.


Bu da oyun oynayan Ediz.




Sonuç olarak herşey onlar sevinsin diye. 5.yaşında olmasa da 6. yaşında onun bu isteğini gerçekleştirebilmek ve bana candan sarılması şu dünyadaki yegane mutluluk sebeplerim.

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com

Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/


Yorumlar

  1. Amigurumi modeli ararken çıktı karşıma yavrum nasıl mutlu olmuş ☺️ ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç gördüm yorumunuzu instagram çıktı mertlik bozuldu artık buralara pek uğrayamaz oldum maalesef.Çok sağolun evet çok sevinmişti şimdi kocaman adam oldu neredeyse kerata :) Sizi insta sayfama beklerim ebruliprojeler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar