Gökdelen Görünümlü Askılık Yapımı

Cityscape Coat Rack DIY

Bu kolay ve sevimli projeyi görür görmez hemen yayınlamak istedim. Yapımı oldukça basit.

Hurda parke raf

Eğer evinde ahşap DIY projeleri yapan biriyseniz eminim elinizde projelerden arta kalmış böyle bir kaç tahta parçanız vardır. Ve bu proje; artıklarınızı bile değerlendirebileceğinizi göstererek sizi bir kat daha sevindirmiş olacak.


Gereçler

Gereken Malzemeler

Ahşap Parçaları
Ahşap Tutkalı
Boya
Askılık
Tebeşir
Duvara monte için gerekli aparat ve vidalar
Tahta parçalarını kesmek gerekiyorsa testere gerebilir.

Ahşap şehir manzarası projesi

Ahşap bloklarınız ile istediğiniz şekli oluşturun ve ardından ahşap tutkalıyla birbirine yapıştırıp gerekirse işgence kelepçesi ile bir gece kurumaya bırakın.

Hurda ahşap kat raf

Binaları boyayın kuruduktan sonra pencereler ve kapılar için bir tebeşir yada boya kalemi kullanın. Bu aşamada herşey sizin elinizde kendi tasarımınızı yaratın. Dilediğiniz renkler stilinizi yansıtsın.

Cityscape Coat Rack DIY

Son olarak askıları ve kancaları duvarınıza sağlam biçimde sabitleyip dilediğiniz yere asın.  Oldukça basit küçük ahşap bir proje. Yaratıcılığınızı gösterin. Özellikle çocuk odaları için inanılmaz özgün şeyler yapılabileceği düşüncesindeyim.

Herkese sevgiler....

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/


Kaynak:http://www.abeautifulmess.com/2017/02/cityscape-coat-rack.html

Yorumlar

  1. artık ahşap bizde bol. İyi fikir:) bir ara denemeye koyulmalı. Tepehomgiller ne tatlı bir isim. Güldüm, tebessüm ettim, değişik geldiniz.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Emel hanım . Bende soyadımızla aynı olan bu nüktedan ismi seviyorum.

      Sil
    2. Bu arada şimdi fark ettim en sevdiğim bloklardan biridir All good things bayılıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar