Tipsiz Geyik Kapı Süsümüz





Elalem süslü püslü kapı süsleri yapar yayınlar. Biz ancak bunu yaparız. Tipsizin önde gideni şaşkaloz geyik kapı süsümüz var artık bizim. Eeee çocuklarla birlikte bir şeyler yapacaksak onların ilgilerini çekecek bir şeyler olmalı en nihayetinde. Evde atıl durumda olan bir kapı çelengi vardı daha önce yaptığım.Tuvalet kağıdı rulolarını iç içe sokup bir daire yapmıştım. Koli bandıyla sağlamlaştırıp kendir ipiyle sarmıştım. Gel gelelim muntazam bir görüntü oluşturmadığı için kullanamamıştım. İşte böyle ipe sapa gelmez komik proje için biçilmiş kaftandı. Geyiğin vücudu kahverengi olacağı içinde süper oldu bence.



Öncelikle web'den geyik kafası silüeti bulup yazıcıdan çıkarttım. Kesip bir mukavva üzerinde çizip sonrada maket bıçağıyla kestim. Sonra beyaz kağıda göz çizip kesip yapıştırdım,  yüz çizdim, burnuna simli tüylü tel yapıştırdım,ayakları kesip toynakların
 keçeli kalemle boyadım ve bu tipsiz ortaya çıktı. Kırmızı bir kurdele ile sarıp çiçekle süsledim. Oğlum ''Anne neden içinde çiçek var'' diye sorunca ''Çünkü çiçek yemiş oğlum'' geyiğimiz.:)))




Valla böyle absürd ve bize özel yani kendi şahsımıza özel şeyler, bizim el emeğimizden çıkma şeyler, beni daha çok mutlu ediyor. Apartmanda kapının önünden geçenler ne diyor bilmiyorum ama ben arada sırada kapıyı açıp bakıp gülüyorum. Belki onlarda gördükçe gülüyordur benim gibi, belki bir nebze sebep olabilmişizdir yüzlerinde ufak bir tebessüme.

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/


İlham alınan kaynak:http://www.thecountrychiccottage.net/embroidery-hoop-rudolph-ornament/


Yorumlar

Popüler Yayınlar