Hediye Vermenin İncelikleri



Hediye paketi hazırlamak bir sunum sanatıdır. Hediyenin içindeki kadar dışının görünümü de bizleri etkilemez mi? Özellikle hediye verilecek çocuklar olduklarında bu benim için çok daha önemli oluyor. İşte bu yüzdendir ki üstündeki kurdelesine kadar kesip yapıştırıp kendi ellerimle hazırlarım paketlerimi. Tıpkı burada olduğu gibi yeni yıl için miniklere vereceğim hediye paketlerini temayla ilgili renklerde seçip hazırladım. Kurdeleleri kardaki orman hayvanlarının olduğu kağıtlardan hazırlayıp isimlerine özel etiketlerle birlikte balonları da yanlarına bağladım.


Hediye paketinin içine bir de bu küçük şekerleme kutusunu ekledim. İçine onları sevindirecek birbirinden farklı şeker ve çikolata koydum. (Yılda bir kaç defa izin var nede olsa)



Ama biz gelelim yine bu paketleme işindeki sunumun şıklığına. İşte ''Sen önemlisin ve buna değersin'' mesajının verildiği ilk ve etkili adım.....
Sevgiyle kalın Prinmagicparty 
https://www.facebook.com/printmagicparty/
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/


Yorumlar

Popüler Yayınlar