Şekilleri Bulan Arkeologlar




                               Evet ev okulumuza devam edelim. Bugün hem şekilleri pekiştirmelerini sağlayacak hemde kum ile duyularına hitap eden bir oyunumuz var.

                               İhtiyacınız olan bir tepsi,  yazıcıdan çıkardığınız şekiller yada renkli kağıtlardan kesip yaptığınız şekiller, biraz kum ve fırça.

                              Ben yazıcıdan bir kaç sevimli şekil çıkarıp onları tepsiye yapıştırdım.


Sonra evdeki renkli kumları üstüne döküp çocukların ellerine birer fırça verdim ve onların birer arkeolog olduğunu anlattım. Tabi arkeolog neye denir ne yapar faslını anlattıktan sonra onlara buldukları şekillerin neler olduğunu sordum.


Daha sonra tabiki işin eğlence kısmında onları serbest bıraktım. Kürek kamyon araba ne varsa alıp oynadılar. Kumu ellediler eğlendiler. Tabi bu faaliyeti yapmadan yere kocaman bir örtü sermenizde fayda var :)






Yorumlar

Popüler Yayınlar