Childcareland.com'dan çocuk aktiviteleri





Eski resimleri düzenlerken birden fazla yayınlayamadığım çocuk aktivitesinin olduğunu gördüm. Childcareland.com adlı siteden hoşumuza giden bir kaçını paylaşmak istedim. Sitede ücretsiz olan aktiviteler bulunmakta. Video anlatımlı bölümler de yardımcınız olacaktır.










Yukarıdaki ayıcıkların içindeki şekillerin aynısını bulup yapıştırmanız gerekli. Hem dikkat hemde el koordinasyonu isteyen eğlenceli bir aktivite. Print almak için tıklayınız






Araba sever çocuklar için sayı sayma kavramını geliştirecek araba yapbozu. Tıklayınız





Bu oyunu ise biz kendimize göre geliştirdik. Oğlum bir sayfayı ben bir sayfayı aldık. Sayfaların ikisinde de farklı harfler bulunuyor. Bu yüzden sayfaların üstüne yerleştireceğimiz harflerin hepsini bir kutunun içine attık ve tombala oynamaya başladık. Kutunun içinden çıkan harfleri alıp  kendi kağıdını en önce tamamlayan oyunu kazanır.Biz oynarken çok eğlenmiştik. Sitede bu oyunun pdf dosyasını çok aradım ama bulamadım yerine sanırım yeni versiyonunu koymuşlar buradan ulaşabilirsiniz. Bende bir dosyası kalmış onu aşağıya kopyaladım maalesef harflerin olduğu sayfayı bulamadım :( 

Hepinize iyi vakitler geçirmeniz dileğiyle.....





Yorumlar

Popüler Yayınlar