Dünyada ve Türkiye'de İlk; Köpüklü Kahve Kreması



En eski fikrimühimcilerden biri olarak , yine bir deneme paketi gönderdiler. Ama paket ki ne paket. Köpüklü kahve kreması. Zaten beni bilen bilir ne denli sevdiğimi cappuccino ve latte'yi. Yani köpükçü başı gibi birşeyim anlayacağınız :) Her akşam mutlaka dizimi seyrederken yada kitabımı okurken (tabi çocuklar ne kadar izin verirse) bir fincan kremalı kahve içmek en büyük zevkimdir. Eşimde latte takılır genelde. Eeeeee hal böyle olunca aslında coffee-mate kremasını ve ayrılmazı Nescafe'yi birlikte denememek olmazdı değil mi? Ben kahvelerimi hep şekersiz içerim bu yeni köpüklü  kahve kremasını katınca tadı daha da bir yumuşadı sanki. Üstelik bol köpükte cabası. Eşimde latte sever olmasına rağmen kremasının verdiği yumuşak tadı baya beğendi. Valla ben değil ama bazılarınız kalorisini merak etmiş olabilirler 1 fincanda 32 kalori var bir bardak portakal suyunun içinde 90 kalori olmasına kıyasla gayet makul. Ama dediğim gibi kalori malori hiç umurumda olmaz. Şunun şurasında kaç tane keyfimiz var ki onuda kısalım değilmi :)

Buraya kadar her şey iyi fakat tanıtımda yazan bir şey dikkatimi çekti. Hepimiz biliriz ki süt baskın tadı ile kahvenin kokusunu ve aromasını bastırır.Tanıtımda kahve kremasının hayvansal içerikli olmamasından dolayı kahvenizin kahve gibi kokmaya devam etmesine değinilmiş. Bu durumda ben de hemen kimyasal içiyorum olgusu oluştu ki bu pek hoşa gitmiyor açıkçası. 

Bu arada kahvenizde ideal köpük miktarını yakalayabilmek için tavsiye edilen ölçüler 1 tatlı kaşığı Nescafe ve 3 tatlı kaşığı Coffee-mate köpüklü.

Benim deneyimlerim bunlar hadi bana eyvallah daha kahvemi içeceğim yahu....


Yorumlar

Popüler Yayınlar