Kartondan Dekoratif Kuş Kafesi



Çok uzun zaman önce yaptığım oldukça amatör bir çalışmam. Aşağıdaki resimdeki kuş kafesini internette dolanırken görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. Orjinali tahtadan olan bu kuş kafesini buralardan bulamayacağıma göre temsili de olsa bizzat kendim yapmayı denedim :)
İşte orjinal resim aşağıda.




Bu görüntünün büyük bir çıktısını aldım.


Sonra bu resmi kalıp olarak kullanarak kesim işlemlerini yaptım. Resmi evdeki bir kartonun üstüne koyup üstünden maket bıçağı ile kesme işini gerçekleştirdim.


Kesme işi bittikten sonraki hali buydu işte :)



İstediğim sarı rengi daha iyi alıp gösterebilmesi için önce bütün hepsini akrilik boya ile beyaza sonra sadece bir yönünü sarıya boyadım arka tarafını ise beyaz olarak bıraktım ki çift taraflı kullanma olanağım olsun.

Kafesin arka planına koymak için beğendiğim iki ayrı fon belirledim ve onların da çıktısını aldım.


Kalpli olan fonu beyaz kafes görünümü love yazılı fonu ise sarı kafes görünümü için seçtim.


Sonra kafes boyutunda kestiğim bir kartonun ön arka yüzlerine bu fonları yapıştırdım. Ve çift taraflı kullanabileceğim bu adını ne diyeceğimi bilemediğim dekorasyon ürünü çıktı ortaya :)


Burda  evlilik yıldönümümüzde kullanadığım beyaz kafes hali var. Siz hangi halini beğendiniz ?






Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar