Emir'in 2 Yaş, Annesinin bilmem kaçıcı Doğum Günü


Merhabalar herkese. Öncelikle özür dilerim uzun zamandan beri yazamadım malumunuz tüm pıtırcıkların doğum günü partilerini özene bezene hazırlıyorum kendi oğluşumun ve o güne denk gelen benim doğum günümü kutlamamak biraz zor olurdu değil mi? Bu yüzden hazırlıklar sırasında blogdan da uzak kaldım.

1 ve 2 yaş doğum günleri aslında bebeklerin ve çocukların pek bir şey anlamadıkları partiler olduğu için bu yaşlardaki temalarda daha özgün davranıyorum daha soft temalar seçmeye çalışıyorum. Çocuk büyüyüp bilinci arttıkça zaten kendisi şimşek macquen, Superman, caillou, Mickey,Mini mouse ve daha nice çizgi karakter temasını kendi isteyeceği için bu yaşları ebeveynlerin seçimlerine bırakıyorum bu yüzden. Bu fırsatı değerlendirmesini bilin derim çünkü bundan sonra onların borusu ötecek :)

Bildiğiniz üzere Emir'in ilk yaş doğum gününde sevimli orman hayvanları temasını ele almıştım.http://tepehomegiller.blogspot.com.tr/2013/04/emirin-orman-hayvanlar-temal-1-yas.html

Bu sene ise çok sevdiğim sirk (karnaval) temasını seçtim.
Bazı zamanlarda müşterilerim tema seçimi yapmakta zorluk yaşıyorlar. Genelde hep aynı temalar isteniyor bende vizyonlarını açabilecek şeyler tasarlamaya devam ediyorum bu yüzden.

Ve ortaya çıkan tablo benim çok içime sindi ya sizin.
Facebook sayfamızı beğenmeyi, beğendirmeyi unutmayın lütfen :)https://www.facebook.com/pages/Printmagicparty/439881409424710
Websayfam üstünde de çalışmalara başlıyorum hayata geçtiğinde burada duyuracağım inşallah.

Ve gelelim parti resimlerimize

 
Minik çikolata sargıları

 
Etiketli lolipoplar ve kutusu
 

 
Dönmedolap şeklinde cupcake standı
 

 
Cupcake sargısı ve üstü kürdan süsleri
 

 
Masaüstü görsel süsleri ve parti şapkası


Dilek ağacı ''bir dilek tut'' kartları, masaüstü servis kağıtları, iyi ki doğdun duvar yazısı, minik çikolata katlama kağıtları, süslü doğum günü şapkası, popcorn kutuları, cupcake sargı ve üstü kürdan süsleri, masa üstü görsel süsleri..., peçete halkaları, lolipop etiketleri, bardak yada içecek etiketleri, masa üstü büyük 3D isim , kartondan dönmedolap şeklinde cupcake standı, içine hediye yada şekerleme koymak için karnaval çadırı, kapı üstü hoşgeldiniz yazısı, palyaço maske çubukları ile......




 
Kapı üstü karşılama yazısı


 
Cupcake süslemeleri, popcorn kutuları, dilek ağacı, etiketli lolipoplar...









 
Karnaval çadırları (şekerleme yada hediye koymak için)



Yorumlar

Popüler Yayınlar