Mıknatıslı Taşıtlar Bulmacası

 
Bu etkinlik favorilerimdendir . Herkese şiddetle tavsiye ediyorum o nasıl oluyorsa :) Bu faaliyet aslında yaz ayında yapacağımız 3 haftalık tatilin yolculuk aşamasında çocukların yolda sıkılmaması adına yapılmıştır. Esin kaynağım Tchibo. Dileyen ordan gerçeğini alabilir.


 
Öncelikle Tchibo'nun sayfasından bu araba resimlerini büyütüp printerdan çıkarttım. Daha başka taşıtlarda var orda ben çocukların oyunu sevip sevmemelerine göre öncelikli olarak bu ikisini yaptım.

 
Bu aşamada faaliyeti kendisinin yapması için Ediz'e kestiğim araba parçası kağıtlarını defalarca kullanıp sağlam olabilmeleri için bir kartona yapıştırması için verdim. Oda bir güzel yapıştırdı.
Daha sonra onları bir güzel kesip arkalarına buzdolabı magnetlerinden kesip yapıştırdım.Daha önce burada yapmıştık.  http://tepehomegiller.blogspot.com.tr/2012/11/el-yapm-yapboz-buzdolab-susu-magneti.html


 
O sırada elimde bulunan peynir teneke kutuları vardı. Parçaların içine konup saklanıp kaldırılması için kapaklı mükemmel bir çözümdü hep mıknatıslar yapışacak hem de kutuda parçalar kaybetmeden  saklanabilecekti. Ama peynir markası görünümlü oyun hoşuma gitmediği için metal kutuya ağaç börtü böcek çizip yolda giden araba görünümü verdim. Evet yolculuğunuz için yada eviniz için süper hem de masrafsız  zihin açıcı bir oyuncak yaptık.

 
Arada buzdolabında da oynuyorlar.

 
Ben daha sonra daha büyük bir kutu buldum böylesi daha da güzel oldu :)

Yorumlar

  1. Ben de magnet yapboz hazırlamıştım ama böylesi çok güzel olmuş. Acil bir teneke kutu bulmam lazım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Promosyonlu bisküvi kutuları falanda oluyor bazen bakın isterseniz.

      Sil
  2. kübra akkoç (keremle günler)10 Şubat 2014 13:50

    çok güzel olmuş ebrucum ellerine saglık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar