Benzersiz başucu lambası yapımı


Yine sizlere çok güzel bir kendin yap projesi buldum.

Amaç resimdeki gibi bir lamba elde etmek.




 
 
Resimdeki gibi bir lamba yapmak için önce tahta yuvarlak toplar yaptırabilirim diyebilirsiniz ama benim bahsedeceğim metod çok daha ucuz hem de bu mevsim tam bunu yapmak için biçilmiş kaftan çünkü bu güzel lambayı elde etmek için elimizde olması gereken malzeme bakın bakalım aşağıda
 
 
 
Plastik büyüklü küçüklü yılbaşı ağacı süsleri.
 
Sonrada kendi keyfinize göre dilediğiniz boyda bütün yapı marketlerde bulabileceğiniz bir lamba iskeleti edinmek.
 
 
 
Elektrik kablosunu çıkarmak gerekli öncelikle bunun için bir bilene danışın lütfen.
 
 
Daha sonra uygun uçlu bir matkap yardımıyla gerekli ebatlarda delikler açmanız gerekli.
 
 
 
Ve dilediğiniz şekilde dizayn edip sıralayın.
 
Elektrik bağlantılarını geri takın ve bir astar boya ile boyayın.
 
 
En son olarak istediğiniz renk sprey boya ile işlem artık tamamdır.
 
İşte karşınızda sevimli kız odaları için mükemmel benzersiz bir lamba.
 

 
 Twitter adresimden de beni takip edebilirsiniz.
 
 
Kaynak:http://www.allthingsthrifty.com/2011/05/diy-unique-lamp-tutorial.html
 
 


Yorumlar

  1. Tek kelimeyle harika!Sözettiğiniz yılbaşı süslerini yılbaşı gecesi sonrası her köşe başında bulmak mümkün biliyor musunuz...Çöpleri karıştıralım demiyorum ama üzülüyorum hallerine.Geri dönüşümü olabilecek malzemeler bunlar...
    Sizin emeğinize sağlık tekrar tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Meral hanım, bizim gibi hobi düşkünü kişiler her malzemeye nasıl değerlendiririm gözüyle baktığı için sizi bilmem ama benim evim hırdavat doldu. Of atayım deyip attığım sonra pişman olduğum o kadar çok şey oluyorki artık kıyamıyorum atmaya :)

      Sil
    2. Aynı aynı evler.Bir de çalışıyorum ben.2 yaşında kızım var.Ev işlerimi yetiştirmekte zorlanırken birde hobi malzemeleri toplayıp 'yaparım' deyip yığın yapıyorum.Arada çıkıyor birşeyler.Ama hızlı çekim misali oluyor :))) Koşuşturma sonrası sonuç : Yorgunluk+kendim yaptım+ohh iyiki yaptım ne güzel oldu :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar