Rol model olarak bebek yıkamaca

 
Çocuklar sizin birer küçük aynanızdır. Siz onlar için bir rol modelisinizdir. Siz ne yaparsanız onlarda sizi birebir kopyalarlar. Bu yüzden benim için çok dikkat ettiğim değerleri şunu söyle,  böyle yap demektense hep kendim her günkü hayatımda uygulayarak çaba harcamadan onlara aşılıyorum. Teşekkür ederim, özür dilerim, eline sağlık annecim, mıım çok güzel olmuş beğendim demeler hep kendi kendine gelişti böylece.

Evet bu aktivitemizi yaz aylarında yapmıştık. Suyla oynayan çocuklara hem eğlenceli bir aktivite hem de onlara sorumluluk duygusu verip sizin nasıl bir rol model olduğunuzu gösteren bir aktivite. Bazen onların davranışlarından neleri yanlış yapıyorsunuz yada doğru bu şekilde daha iyi anlayabiliyorsunuz. Ben önlerine eşyaları koyup ne yapacaklar diye sadece izledim.
 
 
Önce yumuşak yumuşak bebeği yıkadılar.Şampuanlayıp su döktüler. Tabi bu kısım 1 saat falan sürdü :)

 
Sonra havluyla kuruladılar.


Vücudunu kremlediler.

 
Verdiğim iki çift çorap ilede giydirdiler.
 
Misler gibi kokan 3. bebeğimiz oldu.
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar