Panda Palace



Evet yine bir kağıt projesi yapıyoruz oğlumla. Anne panda, kral panda, prenses panda, yaşlı panda, Bam ve Boo ikiz pandaların bulunduğu bir kır evi yapıyoruz. Oğlum çok mutlu panda panda diye bağırıyor.

Bir zamanlar benim küçüklüğümde gazeteler bunun gibi kesip yapıştırmalı karton evler verirdi. O günler gelsin diye iple çekerdik ablamla. Ama gerçekten güzel evlerdi. Yaratıcılığı arttırır, el kabiliyetini çoğaltırdı insanın.Ama işin kötü tarafı insan onca zahmetten sonra atmaya kıyamazdı. Bir süre sonra salonda yemek masamızın tüm yüzeyi, vitrin içleride bu maket evlerle taştıktan sonra annem imdaaat deyip hepsini atıvermişti bizim yerimize :)


Sıra geldi bizim evimize. Tabiki kesim işlemlerini ben yaptım evi bir güzel yapıştırıp karton bir kaideye oturttum.. Minik pandaları, evde istediği yerlere yapıştırması için Edize verdim. Hayallere dalmış olmalıki anne bu evin kapısı açılmıyor dedi. Maket bıçağıyla onuda bir güzel kesip açtım. Yapıştırmadığımız diğer pandaları evin içine koy çıkar, saklandı böööö bulduk derken bizim kır evi 1 saat içinde haşamat oldu. Olsun biz yinede çoook mutluyuz ::::)

 
Yapmak isteyenler için dosya linki burda




Yorumlar

Popüler Yayınlar