Balkon sandalyesi yenileme



Aslında bu çalışmayı mart ayında yapmıştım. Ancak fırsat bulup yayınlayabildim. Havalar hafif açıp güneş doğayı biraz ısıtmaya başlasa benim balkonda keyif günlerim de gelmiştir, balkona çıkamasam bile illaki tam takır temizler hazır ederim. Küçüklüğümden beri yaz ayıyla başlayan bir balkon sefamız vardır bizim; ılık yaz akşamlarında o taze demlenmiş çay bardağını karıştıran kaşığın çıkardığı ses hala kulaklarımda çınlayıp durur. Bu yüzdendir ki her daim hazır olmalıdır orası ve özene bezene yaparım her sene başında balkonumu. Bir sene yeni masa örtüsü,bir sene yeni paspas, yok yeni perde derken bu sene iyice eskimiş olan sandalye yüzlerime bir el atma zamanım gelmişti artık. Resimde de göründüğü üzere yıpranmak ne kelime lime lime yırtılmışlardı artık.



 Aslında iki sene önce evdeki çiçekli bir t-shirtü kesip 2 sandalyemi kaplamıştım. Güzelde olmuşlardı ama takım yarım yamalak kalmıştı Bu yüzden bu sene çok moda olan şu pop art kumaşlardan eşimle bir model beğenip kaplamaya koyuldum.

Yapılış aşamasına gelince ise aslında zor bir şey yok . Mobilya zımbası olsa 5 dakkada çak biterdi ama ben zımbayı bulup tellerini bulamadım bu yüzden kendi elimle sandalyeye diktim. Eskiyen süngerlerini evde fazladan bulunan süngerlerle yeniledim.

Sonuç işte bu :) 1 metre kumaş almıştım yettide arttı bile.Arta kalan parçalardan bir küçük tabure ve runner misali bir şey diktim. Bütün çalışma 14 tl ye mal oldu. Bence süper sizce?



Bunlarda yaşayan balkonumdan kareler...




Yorumlar

  1. harika olmuşlar.ellerinize sağlık.aynı kumaştan tablo yapmıştım ben de.çok hoş bir kumaş.sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten bu sandalyenin böylesi harika değişime ihtiyacı varmış ellerine sağlık canım,var olan şeyleri tekrar kullanıma katmaya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yapmışsınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim gerçekten.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Herkese çok teşekkürler sizlerden gelen güzel yorumlar beni daha da şevklendiriyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar