Wheels of Fun


Merhabalar bugün size bir oyuncak tavsiyem olacak. Aslında alınalı baya zaman oldu; benim isteğim üzerine teyzemiz Ediz'e doğum gününde hediye etmişti. Çok fazla oyuncak tavsiyesinde bulunmayan biri olduğumdan özellikle bahsetmek istedim. Zaten tavsiyelerimden biri daha önce bahsettiğim Funny Mat ve Bendaroos'lardı. Buda Scotchi markasının 3 yaş için hazırlamış olduğu 3 boyutlu cırt cırtlı puzzle tarzı oyun paketi. 2 yaşta gayet rahat yapabiliyor. Son derece güvenli bir malzemeden yapılmış olup hem yıkanabilir hem oldukça flexible. Bu yüzden hor kullanıma oldukça uygun. Ediz kalemle çizmişti onlar bile hemen çıktı. Haydi Giyinelim, Evimizde, Taşıtlar, meslekler ve Saymaya başlayalım paketlerinden biz tabiki araba meraklısı iki bıdığıma taşıtlar serisini aldık. İçinde 6 oyun panosu, 6 model kartı ve 26 adet cırt cırtlı parça bulunuyor. Model kartlarına bakarak taşıtları tamamlamaya çalışıyoruz. Biz çok seviyoruz.


Yorumlar

  1. merhabalar bu aralar montessori sayfasında yaptıklarınızı görüyorum incelerken gördüm acaba nerden ve nasıl bulurum bu puzzleları balıkesirden yazıyorum yardım ederseniz sevinirim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba size de :) Biz bu ürünü unnado.com dan almıştık sizin için internette araştırdım hepsiburada.com da satıyormuş ürünü link aşağıda .Umarım faydalı olabilmişimdir. Takipte kalmanız dileğimle :)
      http://www.hepsiburada.com/liste/scotchi-kid-tasitlar/productDetails.aspx?productId=oyuntinsco20017&categoryId=303251&SKU=OYUNTINSCO20017&navq=fh_sort_by%3d-_match_rate%252c-item_sale_count_pl%26fh_secondid%3doyuntinsco20017%26fh_lister_pos%3d5%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f%2524s%253dscotchi%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dsearch

      Sil
    2. çok teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar