Kolay Yastık Kılıfı Yapma

Bugün yine sitelerde gezerken hatta şu saatte diyebilirim bu sayfayla karşılaşır karşılaşmaz hemen bloğuma eklemek istedim. Çünkü benim gibi bir çok insana oldukça yararlı olacak diye düşünüyorum. Fazla zahmet olmadan, fermuar derdi olmadan en dikişten anlamayan insanın bile kolayca yapabileceği şekilde fotoğraflamışlar. Bayıldım. Evinizin kısa sürede havasına bir değişiklik katmak için iyi bir fikir bence.


 
 

 
Kenarlarını ikiye ktlayıp ütüleyin
Ütülediğiniz yerden iğneleyin
 
Burdan dikişinizi tamamlayın
 
Daha sonra kenarları katlayın
 
Yastığın bitim noktalarından iğneleyin
 
İğneleme bittikten sonra dikkatli bir biçimde yastığı dışarı alın.
Kenar dikişlerini tamamlayın
 
fazlalıkları kesin
 
 
İşte size yastığınız hazır.

Kaynak:http://www.vixenmade.com/2012/05/simple-pillow-cover-tutorial.html

Yorumlar

Popüler Yayınlar