E-5 karayolumu desem otobanmı ?


Merhabalar;

Ediz'im uyurken ona bir sürpriz yapmak istedim. Daha önce kafamda tasarladığım bu yüzdende kıyı köşede sakladığım kartondan otoyol yapmak için kolları sıvadım.

Gelelim yapım aşamalarına

Öncelikle maket bıçağıyla ortadan kesip şekil verdim otoyola



Sonra geldi en zevkli yana hayal gücünü kullanarak ne istiyorsak yapmaya. Önce otoyol çizgileri ni boyadım. Sonra yaya kaldırımı yaptım. Kesip çıkarttığım arta kalan kartondan otopark ekledim. Oda yetmedi bizim Kdz. Ereğli yolundaki gibi güzel bir tünel ekleyeyim dedim.

Tünel olurda dikkat tünel işareti olmazmı. Onuda özene bezene yaptık yaya kaldırımı trafik işaretinide yanına ekledim. Ediz uyanana kadar bunları tamamlayabildim . Ama görünce Ediz havalara uçtu. En çok tünelle vakit geçirdi. Birde trafik işaretleriyle. Sizde kolayca evde çocuklarınız için yapabiliirsiniz. Hem de biraz biraz trafik bilgisi verir .Şimdi bulamadığım minyatür bebeklerimiz vardı bulamadım yaya kaldırımına onları yerleştirip birde trafik ışığı yerleştirmeyi düşünüyorum. Dediğim gibi hayal gücü sizin koparın yaratıcılık zincirlerinizi...





Yorumlar

Popüler Yayınlar