1 dakikada spot ışık yapımı


Son zamanlarda en çok gelen soru olduğu için bunun için ayrı bir sayfa oluşturarak meraklılarına bilgi vermek istedim. Daha önce bahsetmiş olduğum mandala resimlerimin olduğu tablolarımın üstünde spot ışıklarım bulunuyor. Çok dikkatli bakmayan gözler elektrik kablolarını nasıl döşediğimi falan soruyorlar. Asıl güzel olan ise böyle elektrik tesisatıyla falan uğraşmamış olmam. İnternette çok rahat bulabileceğiniz stick n click denilen üçlü pille çalışan dokunmatik lambalar. İşte işin sırrı burda. İstediğiniz heryere bu lambaları yapıştırabilirsiniz. En güzel tarafta güzel Türkiyemde alışılagelmiş olan elektrik kesintileri için müthiş bir çözüm. Tek yapmanız gereken bir tıkla ışığınızı açmak :) Ayrıca oldukça dekoratifler.
 
 

Yorumlar

  1. Çok akıllıca canım tebrikler,ben de elbise dolabımın içine aldım ve çok faydasını görüyorum ancak senin yaptığın gibi dekorasyon amaçlı kullanmak hiç aklıma gelmezdi:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sizden yorum aldığıma çok sevindim :) Nede olsa Turuncu Oda'dan çok aşinayım size sevindirik oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok mutlu oldum canım Turuncu Odanın sayesinde tanınmak benim için ayrı mutluluk sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar