El birliğiyle süpriz yumurtadan arı yaptık

Merhabalar;
Öncelikle yaklaşık 1 haftadır sinir harbi yaşıyorum. Çünkü bir sabah uyandığımızda artık bilgisayarımızın hakkın rahmetine kavuştuğunu gördük. Resimlerim, dosyalar, blog taslaklarım, sık kullanılanlar listem bir dünya şey yok. Geçen hafta en nihayetinde sürekli istediğim bitmeyen mürekkepli printerım geldi o gün şom ağzımı açmaya göreyim. Bu seferde bilgisayar bozulurmuş deyip şaka yapmıştım al işte sonucu :( Ama en büyük avantajım printerı wireless destekli almış olmak cepten istediğimi basabiliyorum :)
Neyse veri kurtarmada bir çoğu gelecektir ama benim için beklemek son derece sinir bozucuydu. Babam kendi tabletini bana verdi ama onunla hiç bir şey yapamadım oldumolasıda sevemedim zaten tabletleri. Bu yokluktan dolayıdırki Ediz'in Disney maceralarınıda maalesef yayınlayamıyorum. Cep telefonumda kalan resimlerle idare edeceğiz şimdilik. Bugün en sonunda dayanamayıp bilgisayarım yok yoooook ühüüü demelerime dayanamayan eşim en afillisinden bir ultrabook aldı bana:) Bu seferde windows 8 le cebelleşiyorum şu sıralar. Aklımda hep o meşhur şarkı aaaa are you wanna be.....

Evet neyse gelelelim bizim yumurcaklarla yaptğımız ev çalışmasına.....Evde duran atmayıp bunlardan birşey üretirim dediğim süpriz yumurta kaplarından,  sarı renklerindenmidir bilinmez arı yapmak geldi aklıma.
Rahmetli bilgisayarımda çıkmış fotoda :)

Daha öncede bahsettiğim bendarooslar ile sarı siyah  kapladık. Ardından kağıttan kanatlar yapıp yapıştırdık. En son olarakda bitmiş ilaç kabından yuvarlak halkalar kesip gazlı kalemle göz çizdik onlarıda yapıştırdık. Tabiki bir arının olmazsa olmazı iğnesini onuda yaptık :)


Bu benim modelimdi şimdi sıra geldi Edizin yaptığına :) Tabiki yardımlarımız oldu . Arkadaşım gördüğünde çok güldü. Angelina Jolie dudaklı arı olmuş dedi.




Sonra hep beraber arılarımızı çiçeklerden bal almaya gönderdik. 

Sonra hep beraber arı vız vız deyip şarkısını söyleyerek evde uçurduk onları.

Yorumlar

Popüler Yayınlar