Arthur'un gözlüğünü takmaca


Bu etkinliği uzun zamandır yapmayı düşünüyordum iyikide şimdi yapmışız çünkü çok sayıda çocukla daha güzel oluyor. Hepsi sabırsızlıkla sıralarını bekliyorlar :) Yeğenlerimin olması bu yüzden süper oldu. Gelelim etkinliğimize. Çizgi film Arthur'u bilirsiniz onun yüzünün bir çıktısını çıkartıp boyadım. Ah şu renkli printerim ne zaman gelecek. O zamana kadar elde boyamaya devam ühüüü...Birde gözlük resmi bastırdım.Sağlam olması için gözlüğün arkasına karton yapıştırdım nede olsa elden ele dolaşacak ...En son olarak gözlüğün arkasına çift taraflı bant yapıştırdım. İlk iş Arthuru çocukların boy mesafesine uygun bir yere asmak ve sırayla gözlerini bir bezle kapatarak Arthur'un gözlüğünü, gözlerine denk getirmeye çalışmak. Büyük çocukları kendi etraflarında döndürüp yönlerini şaşırtabilirsiniz zor olması için. Hem çocuklar hem biz çok eğlendik. Ablişkom ve bende katıldık oyuna daha da güzel oldu...





Sizinde bu etkinliği evde yapıp oynamanız için çıktıları yüklüyorum.Büyütüp yapabilirsiniz. Umarım keyifli vakit geçirirsiniz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar