Kuzenlerle yaratıcılık çalışmaları




 

Sömestır tatili için evimize gelen kuzenlerimizle oğullarım yaratıcılık aktivitelerinin doruğuna ulaştılar bu hafta :) Minik Emir bile onlara katılıp gülüp oynamaktan kendini alamadı hatta yorgunluktan az birazda hastalık yüzünden halı üstünde oynarken uyuya kalmış canım benim. Gelelim ilk aktivitemize size daha önce yılbaşı yazımızda (aşağıdaki link) bahsettiğim bendaroos lar ile cama bebek yaptılar en son olarak bende TEPEHOMEGİLLER yazısını ekledim.Bunlarda Edizin araba ve çiçeği :)
 


Ben bu bendaroosları çok seviyorum. Çocuğun yaratıcılığının sınırı yok bunlar ile.İnternette bulduğum bir kaç fotoyu sizler için yayınlıyorum.

http://tepehomegiller.blogspot.com/2012/12/yeniyl-yeniyl-yeniyl-herkese-kutlu.html

 



 
Bir diğer eğlenceli çalışmada mandallar ile oldu. Mandallar ile aklınıza gelen bütün oyunları oynadılar. En son mandallardan at, köpek, uçak yaptılar bunları fotoğraflayabildim.


Yağmuşun uçakları

 
Tabi bunları yaparken alışveriş yapmayıda öğreniyorlar. Sen köpeği yap bende sana uçak yapıp vereyim gibi :)

Yaratıcılık olupta lego olmazsa olmaz. Bunlarda lego kulemiz.

Burda da atacağım vantilatörün alt sopasından şarkıcılık ve dans oyunu.

En son olarak artık enerjileri bitipte durulmaya başladıkları zaman kitap okuyup yatma vakti gelmişti artık.


Yorumlar

  1. ay ben size bayılırım yaa :) canlarımın canlarıııı siz ne tatlısınız böyleeee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar