Zeytinli kek tarifimiz



Merhabalar 1 haftalık bir aradan sonra yine yazabilme fırsatı bulabildim.En son kabaklı kek tarifi yayınlamıştım şimdi sıra zeytinlide :) Tadını beğenmediğimiz zeytinlerimiz vardı evde pek kimsede yemiyordu e atacak değiliz ya hadi onlardanda birşeyler yapayım deyip kolları sıvadım.Zeytinsever oğluma onlardanda bir kek yaptım.Yahu bu kekin şekerlisini bilmezmisin sen dediğinizi duyar gibiyim :) Değişik lezzetler denemek hoşuma gidiyor ne yapalım...Sıra geldi tarifimize

ZEYTİNLİ KEK

Malzemeler

2 yumurta
1 su bardağı dilim siyah zeytin (yarım su bardağıda kullanabilirsiniz)
1 çay bardağı süt
1 kahve fincanı zeytinyağı
1,5 su bardağı un
2 yemek kaşığı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı kuru nane isteyen kişnişte ekleyebilir hoş bir koku veriyor
Az miktarda tuz

Yapılışı

Tüm mazlemeler en son un ve kabartma tozu katılmak suretiyle bir güzel karıştırılır.Çok miktarda bir hamur olmayacak, ben küçük boy muffin kalıplarını kullandım.180 derece ısınmış fırında 35 dk pişirdim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar