El yapımı yapboz buzdolabı süsü (magneti)....



Kaç zamandır aklımdaydı; buzdolabını her açıp kapattıkça  bizim buzdolabı süsümüzü gördükçe bunuda bloğa eklemeliyim deyip duruyordum. Bunu yaklaşık 4-5 ay önce yapmış olmalıyım.İnternette dolaşırken edindiğim bu fikri bir blog yazarı arkadaşımdan görüp uygulamaya  karar vermiştim.Ediz de her çocuk gibi o sıralar çok meraklıydı buzdolabı magnetlerine. Hem bu merakını giderip hemde yapboz şeklinde olması nedeniyle vücut organlarını tanıyıp keyifli vakit geçirmesini sağlıyorsunuz :) Sıra geldi nasıl yapıldığına .Oldukça basit öncelikle  bir karton yada mukavva üstünde bebeğinizi çizin. Sonrada her bir parçayı ayrı ayrı kesin. Dilerseniz bebeğinizi benim gibi renkli dergi sayfalarından faydalanarak giydirin yada kartonunuzun üstünü  istediğiniz renge boyayın. Daha uzun ömürlü olması bakımından üstünü koli bantı ile kapladım. Sonrada arkasına reklam için dağıtılan buzdolabı magnetlerini (su yada restoran reklamı gibi) keserek her bir parçanın arkasına yapıştırdım. İşte; belli bir süre hem sizi, hem de çocuğunuzu oyalayacak bir oyuncak. Ediz sabah kalkıp ben kahvaltıyı  hazırlarken buzdolabına bakıpta bebeği gördüğündeki yüzündeki sevinci unutamıyorum anne bak bebek bebek deyip hoplamıştı....İsterseniz bebeğe abisini annesini babasını kedisini  köpeğinide zamanla ekleyebilirsiniz herşey sizin hayal gücünüze kalmış :)

Yorumlar

  1. Merhaba arkadaşlar her hangi bir ürüne kolay ve güvenilir şekilde sahip olmak istiyorsanız buypasa.com’u ziyaret etmelisiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar