Caddede stand stand dolaştık :)

Hafta sonu evin içine hapsolan çocukları dışarı çıkarak, biraz olsun neşelendirip ben ve babalarıyla kaliteli zaman geçirmeleri için elimizden geleni yapıyoruz. O iki günü maksimum düzeyde maksimum farklı şeylerle geçirmeye bakıyoruz tabi eve dönüşümüzde anne ve babanın haşatı çıkmış oluyor ama onların yüzlerindeki gülücükleri görmek tüm yorgunluğunuzu atıyor üstümüzden. Bu pazar gününü Anadolu yakasında herkes gibi bizim de çok sevdiğimiz Cadde Bostan sahilinde geçirme kararı aldık. Yok kahvaltımızı yaptık, yok evi topladık, yok makineye çamaşırları atıp gelince asma tasası, yok çocukların uyuyup uyanması derken bizim evden çıkmamız birkaç saatimizi alıyor. Neyse Ediz'in mutlu mutlu yine sabırsız bir şekilde habire ayakkabılarını elimize tutuşturup attaa demesiyle start aldık yolculuk. Köprü trafiğiyle uğraşmamak için bu sefer Sirkeci-Harem arabalı vapurlarına bindik. Beni bir sevinçtir tuttu YOK HEPBERABER İLK VAPUR YOLCULUĞUMUZ DİYE :) Mümkün olduğunca o güzel anın ve havanın keyfini çıkardım. Babası Ediz'e martıları gösterdi, vapuru dolaştırdı bende yavru kangurum Emirimle onları takip edip bol bol fotoğraf çektim.

Ediz araba vapurunu beklerken birşeyler karalıyor

İşte martılar

Caddeye vardığımızda ise bize yolu tarif eden Ediz vardı.Burdan burdan diyo habire :) Ordan ordan gittikçe adım başı standa denk geldik ilk olarak NBA 3X turnuvaları vardı orda biraz vakit geçirdik.

Biraz ilerde de Omo İle Kirlenmek standında çocuklar için avtiviteler vardı.İlk önce kaleye top atmaca oynadık, sonra oyun hamurlarıyla şekiller yaptık, parmak boyalarıyla dağıtılan beyaz omo t-shirtlerini boyadık. Ellerimiz öyle kirlendiki t-shirtümüzün fotografını çekemedim :) Aman kirlenmek güzeldir diyemedim ben pek ama yok orasını sil burasını sil bir kaç numune dağıtıldı da ertesi gün üstümüzü başımızı yıkarız artık :) Biz Ediz'le oynarken babamızda diğer bir standda Emir'le takılmış.Primanın aktivitesinde, Emir'in yatakta uyuyan bir fotosu çekilip ordaki karikatürist arkadaş tarafındanda boksör kılığında tasavvur edilmiş.

Han han düt dütsüz olmaz tabi....

Gün sonunda da anne, baba, çocuklar ve balonlar evin yolunu tutmuşlar.Bu masalda şimdilik böyle sona ermiş.....Zzzzzz