Anneler günü süpriz bardağımız




Bu yıl ikinci kez anne olmanın hazzını yaşıyorum.Her iki hamileliğimde de çok sık rastlanmayan her türlü dert beni bulmuştu. Yok hamilelerin yüzde 1inde görülürmüş yok 2sinde onların içinde hep vardım nedense :) Öylede böylede iki hamileleğimde geçti bitti ve nur topu gibi sağlıklı tosuncuklarım var.Babamız büyük oğlumuz Ediz'in adına bu anneler gününde bana güzel bir süpriz hazırlamış.Sabah sabah kapı çaldı ve baktım kargocu bir paket teslim etti.İçini açıp baktığımda simsiyah bir kupa olduğunu gördüm ve bir anlam veremedim. Bir yanlışlık oldu yok bir şirket bana promosyon bardakmı gönderdi derken içinden çıkan mesajı görünce dünyalar benim oldu.''Annelerin en güzeline'' İçine sıcak içecek koyduğumda bardak dünyalar güzeli oğlumun şen gülüşüyle kaplandı benim için güzel bir anıydı.Sizde sevdiklerinize bu süprizi yapabilirsiniz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar